Əsas Səhifə / Yazarlar
İlahiyyatçı yazar Polad Aslanovdan Əli Nağıyevə cavab.
15-12-2015, 20:59
Çox fikirləşdim ki, Əli Nağıyev biz şiələri və İmam Hüseyn (ə) təhqir edib , onunla necə rəftar etməliyəm ? Mən də onun kimi rəftar edib, savaşmalıyıam? Yaxud, ona fikir verməyib yolumu davam etməliyəm? Yaxud, məhkəməyə verib onunla qanuni yolla rəftar etməliyəm ? Bu mövzuda ən yaxşı çıxış yolu nədir?
Qərara gəldim ki, Qurani Kərimdən ayələr və hədislərlə Əli Nağyevə cavab verim. Bu məqsədlə Qurani kərimdən bu ayəni cavab olaraq Əli Nağyev üçün seçdim . ....Faydasız bir şeylə rastlaşdıqları (lağlağı bir söhbət eşitdikləri) zaman onlardan üz çevirib vüqarla keçər (özünü ləyaqətlə aparıb onlara əhəmiyyət verməz);» Quran kərimdə buyurduğu bu ayədəndə məlum olur ki, başqalarını təhiq etmək ən alçaq sifətlərdən biridir. Dahi şəxsiyyətlər belə sifətlərdən uzaqdırlar.
İmam Sadiqdən (əleyhissalamdan) nəql olunur ki, buyurur: «İslam Peyğəmbəri (səlləllahu ələyhi və alihi və səlləm) eşidir ki, bir nəfər qadın oruc olduğu halda , öz kənizin təhqir edir. İslam Peyğəmbəri (s) o qadını xörək yeməyi təklif edir. O qadın oruc olduğu izhar edir. Bu zaman İslam Peyğəmbəri (səlləllahu ələyhi və alihi vəsəlləm) ona buyurur: «Necə oruc ola bilərsən ki, xadiməyə təhqir edirsən! ..»
Qeyd etmk lazımdır ki, bu mövzuda keçinmək ora qədərdir ki, təkrar olunmasın. Əgər təkrar olsuna, ən yaxşı çıxış yolu qanuni yolla əməl məsləni həll etməkdir.
Bu məqsədlə Əli Nağyevə mən cavabı elim, siyasi yola cavab verməyə çalışacam. Düşmənin qarşısını alıb susdurmağın yollarından biri də psixoloji müharibədir ki, onun təsiri və nəticəsi hərbi və fiziki müharibələrdən dəfələrlə yüksəkdir. Allahın Rəsulu (s) besətinin ilk günlərində, düşmənin psixoloji və güclü təbliğatı qarşısına qalmışdı. O Həzrət isə İslam və insan əxlaqı qanunları əsasında, psixoloji mübarizə taktikasına gözəl şəkildə riayət edərək, İslam əsgərlərini ruhiyələndirib və düşmən ruhiyəsini zəiflətməyə nail olmuşdur.
Cəmiyyətin inkişafı nəticəsində müharibə üsulları daha da dərinləşmişdir, psixoloji müharibə hərbi müharibədən daha çox əhəmiyyət daşıyır və ölkənin siyasi, hərbi, iqtisadi və ictimai fəaliyyətlərindən bir hissəsi hesab olunur. Müasir dövrdə istismarçı dövlətlərin siyasi, hərbi, iqtisadi, ictimai və təbliğat cəhətindən ən mühüm bir hissəsi, nəzərlərində olan ölkələrin camaatını nəzərə alaraq, gizli şəkildə onları öz əsarətləri altına alırlar. Bu əsas hədəfə çatmaq üçün, iki mühüm nöqtəyə təkid olunmuşdur ki, ibarətdirlər:
A: Cəmiyyətdə ümidsizlik hissi yaratmaq.
B: Qorxu və həyəcan hissi.
Psixoloji və ya soyuq müharibə müxtəlif növlərdən ibarətdir, o cümlədən: Əli Nağyevin əsas məqsədi şayiə yaymaq bu məqsədlə ki, (ölkə daxilində rəhbər və məsuliyyətli şəxsiyyətlər barəsində mənfi fikir, camaat arasında həyəcan yaratmaq,insanların inamını puç etmək, cəmiyyətdə əmniyyəti pozmaq, insanlar arasında ixtilaf yaratmaq) həqiqəti gizlədib ixtilaf və insanları aldatsınlar və...
Bu müharibəylə mübarizənin ən mühüm yolu ki, təcrübə olunmuşdur, İslam cəmiyyətində bunlardan ibarətdirlər:
İndiki dövrdə inqilab və İslam düşmənləri insanlıqdan kənar yollarla mətbuat və təbliğ vasitələrinin geniş imkanları olmasından istifadə edərək gecə- gündüz soyuq müharibəylə bizim ölkənin əleyhinədirlər və çalışırlar İslam məzhəbləri arasında olan ixtilafları daha da böyüdərək; misal üçün şiə və sünnü; türk və fars; bəluç və kürd kimi bir xətti bir- birindən ayırsınlar.
Soyuq müharibədə ən mühüm vasitə ki, ondan istifadə olunur, "təbliğat" nəşriyyat, kitab, söhbətlər və müxtəlif mətbuat növləridir ki, daxildən və xaricdəndir. Bu müharibədə düşmənin təbliğdən məqsədi insanların diqqətini özlərinə cəlb etməkdir.
Vəhdət və birlik, hər bir millətin qələbəsi olduğu üçün, ixtilafda onun əksinə olaraq zillət və bədbəxtçiliyin əsas amillərindən sayılır. Bu vasitə demək olar ki, bütün vasitələrin nəticəsidir ki, düşmən soyuq müharibədə ondan istifadə edir. Əsl mənada düşmən Psixoloji müharibə etmək üçün camaatla hökumət arasında ixtilaf yaratmağa çalışır ki, bu vasitə ilə öz mənafeyinə çatsın. Əli Nağıyevdə bu gün hansı posta olmağına baxmayaraq Azərbaycan xalqına və dövlətinə və mənəviyatı barəsində ağlasığmaz idealar qoymaqla fitnə çıxarır bu isə Azərbaycan dövlətinin İslamafobyaya qarşı mübarizə apardığı vaxtda Əli Nağıyevin İmam Hüseynin(ə)-ın Kərbəla faciyəsi ilə bağlı ağılasığmaz və tarixi dəlil olmadan fikir bildirməsi və şiələri açıq şəkildə təhqir etməsi bu mübarizəyə kölgə salır . Azərbaycan əhalsinin 70 % dan yuxarı olan şiə cəmiyyətinin dövlətə qarşı qaldırır bu isə xarici təşkilatın zakazı ilə deyilən bir söz olduğunu məlum edir.
Əli Nağıyev sual ortaya qoyuru ki, nə üçün, İmam Həsən (ə) Əməvi hakimiyyətinin əleyhinə qiyam etməyə malik olduğu bir zamanda qiyam etmədi və yalnız tək bir İmam qiyam etdi ki, o da İmam Hüseyn (ə). O, həzrətin buna dəlili nə idi?
Tarixdə baş vermiş hər bir hadisəni öz zamanına məxsus siyasi şərait və vəziyyətinə görə nəzərə almaq lazımdır.
İmam Həsən (ə)- ın hakimiyyətə gəldikdən sonra ilk işi, Müaviyənin qoşunu və hücumlarının qarşısını almaq üçün hərbi qüvvələr yaratmaq idi. Amma cəmiyyətdə olan şəraiti nəzərə alaraq, İslam aləminin bütün məsələlərini araşdıraraq və öz hakimiyyətinin qarşılığında nəzərə alaraq, bu şəraitdə müharibə etməyi düzgün görməyib, sülh etdi və bu işdən geri çəkildi.
Tarix göstərir ki, birincisi: İmam Həsən (ə)- ın qoşununda həqiqi rəhbərlik edən şəxslərin olmaması Müaviyəyə qələbə çalmağı görmürdü. İkincisi: Bu cür bir şəraitdə Müaviyəylə müharibə etmək İslam aləminin xeyrinə deyildi. Üçüncüsü: İmam Həsən (ə) müaviyəylə döyüşüb həlak olması, müsəlmanların xilafət mərəzinin məğlub olmasıyla nəticələnəcəkdi. Amma İmam Hüseyn (ə)- ın zamanı və şəraitin onunla tamamıyla fərqli idi. Çünki camaat bu vaxt Əməvi hakimiyyətinin zülmündən cana doymuşdurlar və o həzrətlə beyət etməyi istəyirdilər. Kufə şəhəri hakimiyyətin təşkil olunmasını istəyirdi, İmam Hüseyn (ə)- ın qarşısında isə Yezid idi ki, İslam hökümlərinin heç birinə riayət etmirdi. Və İmamın onunla beyət etməsi; yəni zülm, fəsad və İslamın nabud olmasını qəbul etmək idi.
Bunun üçün də İmam Həsən (ə)- ın sülh etməsi və İmam Hüseyn (ə)- ın qiyamı tarixdə həqiqi baş vermiş hadisədir və onların hər birini öz dövrünə məxsus siyasət və şəraiti nəzərə alaraq təsdiq etmək lazımdır. Belə olmayan halda bizim nəzərimizdə hər iki İmam səvh etmişdir. Bunu da qeyd etmək lazımdır ki, əgər İmam Hüseyn (ə) da İmam Əli (ə)- ın canişini olaraq İmamətə çatsaydı, qardaşı İmam Həsən (ə)- ın, gördüyü işi görərdi.
Sonda Əli Nağyevə bildirim ki, "Bu əzadarlıq ənənəsi məsumlar tərəfindən qoyulub. Bunun bütün dünyada keçirilməsi insanların Əhli-beytə olan sayğı və məhəbbətinin ifadəsidir. Bu mərasimlər Azərbaycanda hər il olduğu kimi bu il də keçirilir. Minlərlə insan İmam Hüseynin (ə) xatirəsini yad etmək üçün məscidlərdə əzadarlıq mərasimlərində iştirak edir. Bu İmam Hüseynin(ə) şəhadət məktəbinin, onun ideallarının bu gün də öz aktuallığını itirməməsi ilə bağlıdır. İmam Hüseyn (ə) bir məktəbin əsasını qoyub. Bu məktəb dinimizdən, Quran məntiqindən qaynaqlanır, Qurana söykənir. Bu haqq yolunda fədakarlıq nümunəsidir. İlahi dəyərlər uğrunda candan keçmək örnəyidir. İnsanların hər zaman bu nümunələr ehtiyacı var."
Qərara gəldim ki, Qurani Kərimdən ayələr və hədislərlə Əli Nağyevə cavab verim. Bu məqsədlə Qurani kərimdən bu ayəni cavab olaraq Əli Nağyev üçün seçdim . ....Faydasız bir şeylə rastlaşdıqları (lağlağı bir söhbət eşitdikləri) zaman onlardan üz çevirib vüqarla keçər (özünü ləyaqətlə aparıb onlara əhəmiyyət verməz);» Quran kərimdə buyurduğu bu ayədəndə məlum olur ki, başqalarını təhiq etmək ən alçaq sifətlərdən biridir. Dahi şəxsiyyətlər belə sifətlərdən uzaqdırlar.
İmam Sadiqdən (əleyhissalamdan) nəql olunur ki, buyurur: «İslam Peyğəmbəri (səlləllahu ələyhi və alihi və səlləm) eşidir ki, bir nəfər qadın oruc olduğu halda , öz kənizin təhqir edir. İslam Peyğəmbəri (s) o qadını xörək yeməyi təklif edir. O qadın oruc olduğu izhar edir. Bu zaman İslam Peyğəmbəri (səlləllahu ələyhi və alihi vəsəlləm) ona buyurur: «Necə oruc ola bilərsən ki, xadiməyə təhqir edirsən! ..»
Qeyd etmk lazımdır ki, bu mövzuda keçinmək ora qədərdir ki, təkrar olunmasın. Əgər təkrar olsuna, ən yaxşı çıxış yolu qanuni yolla əməl məsləni həll etməkdir.
Bu məqsədlə Əli Nağyevə mən cavabı elim, siyasi yola cavab verməyə çalışacam. Düşmənin qarşısını alıb susdurmağın yollarından biri də psixoloji müharibədir ki, onun təsiri və nəticəsi hərbi və fiziki müharibələrdən dəfələrlə yüksəkdir. Allahın Rəsulu (s) besətinin ilk günlərində, düşmənin psixoloji və güclü təbliğatı qarşısına qalmışdı. O Həzrət isə İslam və insan əxlaqı qanunları əsasında, psixoloji mübarizə taktikasına gözəl şəkildə riayət edərək, İslam əsgərlərini ruhiyələndirib və düşmən ruhiyəsini zəiflətməyə nail olmuşdur.
Cəmiyyətin inkişafı nəticəsində müharibə üsulları daha da dərinləşmişdir, psixoloji müharibə hərbi müharibədən daha çox əhəmiyyət daşıyır və ölkənin siyasi, hərbi, iqtisadi və ictimai fəaliyyətlərindən bir hissəsi hesab olunur. Müasir dövrdə istismarçı dövlətlərin siyasi, hərbi, iqtisadi, ictimai və təbliğat cəhətindən ən mühüm bir hissəsi, nəzərlərində olan ölkələrin camaatını nəzərə alaraq, gizli şəkildə onları öz əsarətləri altına alırlar. Bu əsas hədəfə çatmaq üçün, iki mühüm nöqtəyə təkid olunmuşdur ki, ibarətdirlər:
A: Cəmiyyətdə ümidsizlik hissi yaratmaq.
B: Qorxu və həyəcan hissi.
Psixoloji və ya soyuq müharibə müxtəlif növlərdən ibarətdir, o cümlədən: Əli Nağyevin əsas məqsədi şayiə yaymaq bu məqsədlə ki, (ölkə daxilində rəhbər və məsuliyyətli şəxsiyyətlər barəsində mənfi fikir, camaat arasında həyəcan yaratmaq,insanların inamını puç etmək, cəmiyyətdə əmniyyəti pozmaq, insanlar arasında ixtilaf yaratmaq) həqiqəti gizlədib ixtilaf və insanları aldatsınlar və...
Bu müharibəylə mübarizənin ən mühüm yolu ki, təcrübə olunmuşdur, İslam cəmiyyətində bunlardan ibarətdirlər:
İndiki dövrdə inqilab və İslam düşmənləri insanlıqdan kənar yollarla mətbuat və təbliğ vasitələrinin geniş imkanları olmasından istifadə edərək gecə- gündüz soyuq müharibəylə bizim ölkənin əleyhinədirlər və çalışırlar İslam məzhəbləri arasında olan ixtilafları daha da böyüdərək; misal üçün şiə və sünnü; türk və fars; bəluç və kürd kimi bir xətti bir- birindən ayırsınlar.
Soyuq müharibədə ən mühüm vasitə ki, ondan istifadə olunur, "təbliğat" nəşriyyat, kitab, söhbətlər və müxtəlif mətbuat növləridir ki, daxildən və xaricdəndir. Bu müharibədə düşmənin təbliğdən məqsədi insanların diqqətini özlərinə cəlb etməkdir.
Vəhdət və birlik, hər bir millətin qələbəsi olduğu üçün, ixtilafda onun əksinə olaraq zillət və bədbəxtçiliyin əsas amillərindən sayılır. Bu vasitə demək olar ki, bütün vasitələrin nəticəsidir ki, düşmən soyuq müharibədə ondan istifadə edir. Əsl mənada düşmən Psixoloji müharibə etmək üçün camaatla hökumət arasında ixtilaf yaratmağa çalışır ki, bu vasitə ilə öz mənafeyinə çatsın. Əli Nağıyevdə bu gün hansı posta olmağına baxmayaraq Azərbaycan xalqına və dövlətinə və mənəviyatı barəsində ağlasığmaz idealar qoymaqla fitnə çıxarır bu isə Azərbaycan dövlətinin İslamafobyaya qarşı mübarizə apardığı vaxtda Əli Nağıyevin İmam Hüseynin(ə)-ın Kərbəla faciyəsi ilə bağlı ağılasığmaz və tarixi dəlil olmadan fikir bildirməsi və şiələri açıq şəkildə təhqir etməsi bu mübarizəyə kölgə salır . Azərbaycan əhalsinin 70 % dan yuxarı olan şiə cəmiyyətinin dövlətə qarşı qaldırır bu isə xarici təşkilatın zakazı ilə deyilən bir söz olduğunu məlum edir.
Əli Nağıyev sual ortaya qoyuru ki, nə üçün, İmam Həsən (ə) Əməvi hakimiyyətinin əleyhinə qiyam etməyə malik olduğu bir zamanda qiyam etmədi və yalnız tək bir İmam qiyam etdi ki, o da İmam Hüseyn (ə). O, həzrətin buna dəlili nə idi?
Tarixdə baş vermiş hər bir hadisəni öz zamanına məxsus siyasi şərait və vəziyyətinə görə nəzərə almaq lazımdır.
İmam Həsən (ə)- ın hakimiyyətə gəldikdən sonra ilk işi, Müaviyənin qoşunu və hücumlarının qarşısını almaq üçün hərbi qüvvələr yaratmaq idi. Amma cəmiyyətdə olan şəraiti nəzərə alaraq, İslam aləminin bütün məsələlərini araşdıraraq və öz hakimiyyətinin qarşılığında nəzərə alaraq, bu şəraitdə müharibə etməyi düzgün görməyib, sülh etdi və bu işdən geri çəkildi.
Tarix göstərir ki, birincisi: İmam Həsən (ə)- ın qoşununda həqiqi rəhbərlik edən şəxslərin olmaması Müaviyəyə qələbə çalmağı görmürdü. İkincisi: Bu cür bir şəraitdə Müaviyəylə müharibə etmək İslam aləminin xeyrinə deyildi. Üçüncüsü: İmam Həsən (ə) müaviyəylə döyüşüb həlak olması, müsəlmanların xilafət mərəzinin məğlub olmasıyla nəticələnəcəkdi. Amma İmam Hüseyn (ə)- ın zamanı və şəraitin onunla tamamıyla fərqli idi. Çünki camaat bu vaxt Əməvi hakimiyyətinin zülmündən cana doymuşdurlar və o həzrətlə beyət etməyi istəyirdilər. Kufə şəhəri hakimiyyətin təşkil olunmasını istəyirdi, İmam Hüseyn (ə)- ın qarşısında isə Yezid idi ki, İslam hökümlərinin heç birinə riayət etmirdi. Və İmamın onunla beyət etməsi; yəni zülm, fəsad və İslamın nabud olmasını qəbul etmək idi.
Bunun üçün də İmam Həsən (ə)- ın sülh etməsi və İmam Hüseyn (ə)- ın qiyamı tarixdə həqiqi baş vermiş hadisədir və onların hər birini öz dövrünə məxsus siyasət və şəraiti nəzərə alaraq təsdiq etmək lazımdır. Belə olmayan halda bizim nəzərimizdə hər iki İmam səvh etmişdir. Bunu da qeyd etmək lazımdır ki, əgər İmam Hüseyn (ə) da İmam Əli (ə)- ın canişini olaraq İmamətə çatsaydı, qardaşı İmam Həsən (ə)- ın, gördüyü işi görərdi.
Sonda Əli Nağyevə bildirim ki, "Bu əzadarlıq ənənəsi məsumlar tərəfindən qoyulub. Bunun bütün dünyada keçirilməsi insanların Əhli-beytə olan sayğı və məhəbbətinin ifadəsidir. Bu mərasimlər Azərbaycanda hər il olduğu kimi bu il də keçirilir. Minlərlə insan İmam Hüseynin (ə) xatirəsini yad etmək üçün məscidlərdə əzadarlıq mərasimlərində iştirak edir. Bu İmam Hüseynin(ə) şəhadət məktəbinin, onun ideallarının bu gün də öz aktuallığını itirməməsi ilə bağlıdır. İmam Hüseyn (ə) bir məktəbin əsasını qoyub. Bu məktəb dinimizdən, Quran məntiqindən qaynaqlanır, Qurana söykənir. Bu haqq yolunda fədakarlıq nümunəsidir. İlahi dəyərlər uğrunda candan keçmək örnəyidir. İnsanların hər zaman bu nümunələr ehtiyacı var."